צרו איתי קשר

הכר את המומחה: כירורגיה פלסטית

כבני אדם חשוב לנו להיראות במיטבנו וזה לאו דווקא קשור ליופי. לפעמים, מספיקה פרוצדורה רפואית אחת כמו ניתוח אף או הגדלת חזה שתעשה את כל ההבדל. למעשה, כירורגיה פלסטית אסתטית היא אמצעי שמאפשר לנו לחזק את הביטחון והדימוי העצמי שלנו במקומות שבהם אנו חשים חולשה או מחסור ביטחון. הרי לכולנו חשוב להשלים את עצמנו, להיות שלמים עם עצמנו וכירורגיה פלסטית מהווה נדבך נוסף בדרך לשם. הכר את המומחה: כירורגיה פלסטית. 

אז מהי בכלל כירורגיה פלסטית אסתטית?

נתחיל מהבסיס. כירורגיה פלסטית הינו התחום הרחב ביותר בין המקצועות הכירורגיים ותפקידו שחזור רקמות – בדגש על רקמה רכה. המונח מגיע מהמילה היוונית פלסטיקוס שמשמעותה לעצב / לכייר. התחום כולל בתוכו מגוון תתי תחומים כגון תיקון מומים מולדים, טיפול בכוויות, שחזורים שונים ועוד. כירורגיה אסתטית הוא אחד מאותם התחומים ובעיני – המלהיב מתוכם.

מדובר באחד התחומים הכי מרתקים בעולם הרפואה השם דגש על התקדמות טכנולוגית בלתי רגילה. 

כמה מהניתוחים הפופולאריים בכירורגיה פלסטית

ניתוחי חזה

הגדלת חזה, הקטנה, הרמה וניתוחי עיצוב החזה. הגדלת חזה נחשבת לניתוח הפופולארי בתחום הכירורגיה הפלסטית (יחד אולי עם עפעפיים ושאיבות שומן). הניתוח מתבצע בעזרת שתלי סיליקון או שומן עצמי. הניתוח אומנם פשוט לביצוע אך מאחוריו עומדים שיקולים מורכבים ביותר ואם ברצונכן לקבל תוצאה מנצחת התואמת בצורה מיטבית לשאיפותיכן הכמוסות ביותר – כדאי לבחור היטב את המנתח שיבצע עבורכן את הניתוח. אני אוהב לתת דגש על התוצאות של אותו מנתח, לראות שהתחברת לתוצאות שלו ושהן עקביות וכמובן לוודא שיש לך כימיה איתו. תמונות לפני ואחרי ניתוחים ניתן לראות במדיה החברתית, בעיקר אינסטגרם וגם באתר שלי. ניתן גם להתרשם מתוצאות ומחוויית הלקוחות על ידי שיחה או מפגש עם מנותחות.

ניתוח אף

כאשר מדובר על ניתוח אף, אין ספק כי מדובר באחד האיברים הכי חשובים בפנים שלנו, תודות למיקום. מהאף שלנו אי אפשר להתעלם ולכן הוא משפיע על התחושה שלנו, על הביטחון והדימוי העצמי של כל אחד ואחת מאיתנו. מדובר באחד הניתוחים הכי שכיחים בעולם. ניתוח קצר ופשוט יחסית בהשוואה לפרוצדורות אחרות המאפשר להגיע לתוצאות מעולות. שוב, כולכן ראיתם תאונות של ניתוחים שרובצים למשך שנים על הפנים של הנושאים אותם. תיקון ניתוח אף הוא ניתוח מורכב, בלתי צפוי ויקר פי כמה מהניתוח הראשוני ומכאן עולה החשיבות הגדולה לבחור נכון בפעם הראשונה.

שאיבות שומן

קיימות כל מיני שיטות לבצע שאיבת שומן כאשר בדרך כלל האזורים הנכללים בטיפול זה הם הסנטר, הזרועות, הבטן, הישבן, הסנטר, מותניים, ירכיים ואף שוקיים וקרסוליים. פעמים רבות גם אחרי שאנחנו מאמצים לעצמנו אורח חיים בריא הכולל שמירה על תזונה נכונה ומאוזנת לצד ביצוע פעילות גופנית, עדיין יש שומן שקשה עד בלתי אפשרי להיפטר ממנו. שאיבת שומן הינה ניתוח חד פעמי ומהיר יחסית שמאפשר לנו להיפטר מהשומן המטריד ולהנות ממראה גוף מעוצב וחטוב. 

ניתוחי פנים

הרמה של הפנים, מתיחה של הצוואר, ניתוח עפעפיים, עיצוב והצמדת אוזניים.

איך בוחרים מנתח מומחה לכירורגיה פלסטית?

ובכן, הדבר החשוב ביותר בתהליך הבחירה הוא ההתמחות של המנתח. כמו שכבר ראיתם יש סוגים שונים של ניתוחים ופרוצדורות, לכן חשוב שהמנתח שאת בוחרת יתמחה באופן ספציפי בתהליך שברצונך לעבור. כמובן שיש מנתחים מוכשרים שאימצו לעצמם כמה סוגי ניתוחים ואין עם זה שום בעיה, להיפך זה מעיד על מקצועיות ויסודיות המקיפה תהליכים רבים בתחום. חשוב שהמנתח יהיה מומחה לכירורגיה פלסטית בעל רישיון מומחה ישראלי – זאת תוכלי לברר מתעודה ברורה שכל מנתח ישמח להציג לך.

הדבר השני שכדאי לשים עליו את הדגש הוא הקשר האישי שנוצר לך עם המנתח. חשוב שתוכלי להרגיש בנוח לשאול את כל השאלות, לברר כל מה שאת רוצה לדעת לפני תהליך מורכב זה. כימיה ותקשורת הם המפתח לתחושת הביטחון שלך שחשובה מאוד בתהליך כזה שישפיע במהרה על הדימוי העצמי שלך. בנוסף, מקצועיות וניסיון הם עוד משהו שכדאי לקחת בחשבון בניתוח מהסוג הזה, ממש כמו כל ניתוח אחר. כדאי להיעזר בקבוצות שונות במדיה החברתית ולראות תמונות לפני אחרי של המנתח שמעניין אותך. לעיתים כדאי לשמוע ואף לראות מנותחות עבר או להתייעץ עם חברות או קרובי משפחה שנותחו אצלו.

על מנת לקבל פרטים נוספים אודות פרוצדורה רפואית בתחום הכירורגיה האסתטית ניתן ליצור קשר איתי ועם צוות המרפאה בדף צור הקשר שבאתר שלנו, בטלפון 03-6424942 או באינסגרם ובפייסבוק

 

המון בהצלחה, דר’ שיין.

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר