צרו איתי קשר

מלאניה טראמפ וניתוחים פלסטיים

מלאניה טראמפ היא אישה יפיפיה. כיום בגיל 46 כשמאחוריה קריירת דוגמנות ענפה ובהיותה הגברת הראשונה של ארצות הברית היא דואגת להקפיד להיות זוהרת ומושלמת בצורה התואמת ככל הניתן את גילה.

היא היתה ועודנה אישה יפהפיה גם ללא כל התערבות. היא לא מפחדת מניתוחים פלסטיים או מהתערבויות אסתטיות שונות. כשהיאא מבצעת ניתוח פלסטי היא בוחרת בפלסטיקאי אומן מהשורה הראשונהה בעולם.

מלאניה עברה הגדלת חזה, להערכתי יותר מאחת. בגיל 46 ואחרי לידה, שדיה כיום בעלי נפח ומלאות עליונה שמתקבלת רק באמצעות שתלי סיליקון. יתכן שעברה גם הרמה אך קשה לומר בוודאות.

ככל הנראה את ההגדלה הראשונה ביצעה עוד בזמן קריירת הדומנות שלה ובהמשך, ייתכן לאחר הלידות, עברה החלפת שתלים לשתלים גדולים ומלאים יותר. גופה חטוב ומוצק – ככל הנראה עקב שמירה על תזונה נכונה ואימון גופני תכוף.

אם נתייחס לפניה של מלאניה – אין בכלל ספק שהיא עברה ועוברת הזרקות של בוטוקס כפי שניתן לראות ממצחה החלק ומפניה נטוליי הקמטים. ככל הנראה עברה גם הזרקות של חומצה היאלורוניתת לאיזור הלחיים או הכנסת שתלי סיליקון קבועים.

זווית הלסת, הצוואר ההדוק, העיניים המלכוסנות (בעלות נטיה עליונה בקצה שלהן), העובדה שמצטלמת בשנים האחרונות כמעט תמיד עם שיער פזור  המסתיר את איזורי הצלקות – כל אלה יכולים להצביע על כך שעברה בייבי או מיניליפט עם נגיעה כזו או אחרת בעפעפיים.

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.