צרו איתי קשר

מהו פיסול פנים?

בשנים האחרונות רבים מעדיפים טיפולי אסתטיקה מהירים ללא הרדמה או תופעות לוואי. טכניקת פיסול פנים עונה על דרישות אלו ומהווה את הבשורה החדשה של עולם האסתטיקה, שכן מדובר על טכניקה של מתיחת פנים ללא ניתוח שמובילה לתוצאה הנפלאה של מראה פנים צעיר וטבעי.

אומרים לא לתהליך ההזדקנות!

כל אחד מאיתנו עובר או עתיד לעבור את תהליך ההזדקנות הבא לידי ביטוי בקמטים המופיעים באזורים שונים בפנים שלנו, בהידלדלות העור ובאובדן השומן התת-עורי בפנים, אותו שומן שמעניק לפנים של כל אחד מאיתנו את המראה הצעיר והרענן.

המראה הצעיר מתקבל באמצעות מסגרת הפנים ובאמצעות נפח הפנים. מסגרת הפנים כוללת שלושה מרכיבים שונים, קו הלסת, לחי המוגדרת באופן נכון וגובה נכון של גבה. ברגע שמסגרת הפנים מוגדרת עם אותם נפחים רצויים שימוקמו מבחינה אנטומית במקומות הנכונים, אנחנו נראה צעירים יותר.

לא מרוצים מהמראה – מה עושים?

כיוון ששכבות העור שנספגות אחת בשנייה גורמות לפנים לאבד נפח, בעזרת פיסול פנים, אני מחזיר את הנפח הטבעי והרצוי לכל אחת משכבות עור הפנים. לכל אזור בפנים יש את החומר המתאים לו, כמו למשל שומן גוף, חומצה היאלורונית, בוטוקס וחומרים נוספים. בשכבות העמוקות יותר של הפנים, שכבת התת עור ושכבת ההיפודרמיס, משתמשים, בדרך כלל, בחומרי מילוי סמיכים, כמו, למשל, חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית , זאת משום שחומרים אלו מאפשרים חיטוב של הפנים באופן הממצה ביותר. כל החומרים בהם אני משתמש במרפאה בטוחים לשימוש לצורך פיסול פנים ובאישור משרד הבריאות.

טיפול הפיסול תמיד יותאם לרמת הזדקנות העור ולמבנה פניו של המטופל. במסגרת טיפולי הפנים במרפאתי ניתן לבצע טשטוש קמטים, החזרת נפחים למקומות הטבעיים שלהם בפנים על ידי הזרקת חומרי מילוי לאזורים שונים, הדגשת מסגרת הפנים, טיפול בצניחת לחיים, המצח, עור נפול סביב העיניים, קו הלסת, הצוואר ועוד.

מה חשוב לדעת:

פיסול פנים אינו בא במקום ניתוח מתיחת פנים, אך יכול לדחות את הניתוח בשנים רבות. בניגוד לניתוח מתיחת פנים, טכניקת פיסול פנים אינה מצריכה תקופת החלמה, שכן מדובר על מספר מפגשי טיפול מדורגים בהם העור אינו עובר את אותה הטראומה אותה הוא עובר בניתוח. פרק הזמן בין טיפול לטיפול יהיה שבועיים ועד חודש וחצי. תחזוקה נכונה באמצעות שיטת פיסול פנים תבטיח לרוב הגברים והנשים תוצאה טבעית ומראה של פנים רעננות לאורך שנים. ההמלצה היא לבצע תחזוקה של טיפולי פיסול הפנים אחת לשנה וזאת על מנת שהתוצאה תישמר לאורך שנים.

בהצלחה!

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר