צרו איתי קשר

מאילו איזורים בגוף ניתן לשאוב שומן??

בלוג מדליק למדי כי אם תקראו אותו עד הסוף תבינו שבעצם אין איזור בגוף שלא ניתן לשאוב ממנו שומן….

שאיבת שומן מתבצעת בהרדמה מקומית או כללית, במרפאה או בחדר הניתוח. זהו ניתוח מעצב שמבוצע בדרך כלל על ידי מומחה בכירורגיה פלסטית. במידה והמועמד או המועמדת יציבים במשקלם אפשר לשאוב שומן מאיזורים שונים על מנת לעצב אותם. במקרים מסויימים ניתן אף להחזיר את השומן שנשאב לגוף בכדי להדגיש עוד יותר את קוי המתאר של הגוף. דוגמאות לאיזורים שאפשר להזריק להם שומן – לחזה אצל אישה וגבר, לאיזור שריר הזרוע, לקוביות בבטן, לשוקיים ולישבן בפעולה הקרויה הרמת ישבן ברזילאית. ניתן גם להזריק שומן לגב כף היד ולפנים כמובן (כולל שפתיים).

אבל, מטרת הבלוג הזה לתאר את האיזורים שמהן ניתן לשאוב שומן. אז נתחיל – האיזור העליון ביותר שניתן לשאוב ממנו שומן הוא הלחיים וה JOWL או קפלי הבולדוגים. אפשר לשאוב שומן עודף מהצוואר ומאחורי הסנטר בכדי לטפל בסנטר כפול. אפשר לעצב זרועות, בתי שחי, chest rolls סביב איזור החזיה מאחורה. אפשר להקטין קצת חזה נשי על ידי שאיבת שומן. מובן שניתן לשאוב את כל איזור הבטן. נשים רבות נהנות משאיבת הערווה אך לעיתים יש צורך ליצור שם גם מתיחה קטנה. שאיבת שומן מהמותן האחורית התחתונה היא שאיבה מתגמלת למדי משום שהיא מטפלת ב”ידיות האהבה” או love handle ובו זמנית יוצרתישבן סקסי מלא ומורם. האיזור שאנחנו מטפלים בו בתדירות הגבוהה ביותר באמצעות ניתוח שאיבת שומן הינו איזור הירכיים החיצוניות והפנימיות. בירך הפנימית אנחנו יותר מוגבלים מבחינת שאיבה משום שהעור שם רפוי ביחס לעור בירך החיצונית אך יש לא מעט מטופלות שנהנות מיצירת רגל סקסית ורווח בין הרגליים לאחר שאיבת שומן מותאמת אישית מהירך הפנימית. ניתן לשאוב מהברך הפנימית ושאיבה זו במועמדות המתאימות מעניקה מראה רזה ונערי לרגליים. יש לא מעט נשים סובלות משוקיים עבים וקרסוליים מעובים ושאיבת שומן מאיזורים אלו מביאה לעיצוב מטריף ומשנה חיים של אותן נשים.

ההחלמה בגדול קלה ומשתנה מאדם לאדם ומאיזור לאיזור ונעה בין שבוע לחודש. במהלך התקופה מומלץ לחבוש מחוך על איזור השאיבה ולעיתים קרובות אני ממליץ גם על עיסוי לימפטי לזירוז ההחלמה ושיפור המתאר של האיזור שנשאב.

סקרנתי אתכן או אתכם?? מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן בצור קשר שבאתר.

לחיי שאיבה מוצלחת,

דר’ שיין,

מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר